بازیکنان تیم های پیکان و میزان در پایان بازی این هفته دو تیم نظرات متفاوتی در خصوص نتیجه این مسابقه و دومین برد پیکان داشتند.

فرهاد قائمی سامان فائزی امیر حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ رقابت تنگاتنگ دو تیم پیکان و میزان مشهد در بالای جدول، حضور ستاره های والیبال ایران در ترکیب دو تیم و علاوه بر آن دیدار پرحاشیه نیم فصل اول که در نهایت به سود پیکان شد همگی دست به دست هم دادند تا امروز خانه والیبال تهران شاهد یک دیدار سراسر حساسیت و هیجان باشد. دیداری که حتی ستاره های فوتبال کشورمان را هم به سالن مسابقه کشانده بود و همینطور که پیش بینی می شد مهیج و دیدنی از آب در آمد.

 

اما در پایان این مسابقه باز هم این خودروسازان تهرانی بودند که برد 3 بر 2 دور رفت را تکرار کردند و مشهدی ها را اینبار در پایتخت ناکام گذاشتند.

 

سامان فائزی ملی پوش جوان تیم والیبال پیکان در پایان این مسابقه با اشاره به حساسیت بالای این بازی گفت: ما انگیزه بسیار زیادی برای برتری مقابل میزان داشتیم و برای شکست این تیم هم قسم شده بودیم.

 

وی افزود: وقتی ما بازی دو رفت را بردیم مربی میزان در مصاحبه های خود پیروزی ما را به حواشی مسابقه ربط داده بود و اینکه پیکان به این دلیل پیروز شده است. اما این نتیجه و دومین پیروزی ما ثابت کرد که مستحق هر دو پیروزی بوده ایم.

 

اما سامان فائزی در حالی این اظهارات را مطرح که بازیکنان میزان نظر دیگری داشتند، شهروزهماینفرمنش بازیکن تیم والیبال میزان پس از تکرار شکست 3 بر 2 تیمش برابر پیکان گفت: تیم پیکان دوباره با شیطنت هایی که کرد توانست بازی را از ما بگیرد درست مثل بازی در مشهد که با جنجال و حاشیه پیروز شدند.

 

وی افزود: ما در این بازی هم 2 ست جلو بودیم که باز هم با شیطنت حریف مغلوب شدیم. البته ما به این مسائل اهمیت نمی دهیم و خداراشکر که هنوز صدر جدول را در اختیار داریم.

 

گفتنی است؛ تیم والیبال میزان مشهد در پایان هفته دهم 20 امتیازی و صدرنشین است و تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز هر 2 با 19 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها  

omid
+5 # omid 1393-10-27 12:08
این پیروزی رو به تیم پیکان تبریک میگم و مطمئنا لایق اش بوده چون براش تلاش کردن، اما بنظرم دو تیم پیکان و میزان هر دو در یک سطح اند و از نظر فنی حتی میزان تا اندازه ای عملکردش بهتر بوده.. اما در مسابقاتی که بین این دو تیم برگزار میشه تنها یه نکته باعث شکست میزان و پیروزی پیکان هست و اونهم اینه که در لحظات سخت و حساس و زمانی که بازیکنا تحت فشار بازی میکنن میزانی ها کم میارن و پیکان برعکس از لحاظ روحی قوی ظاهر میشه و این مسئله باعث عملکرد بهترشون در مقابل میزان هست که بجز خود بازیکنا برمیگرده به کادر فنی تیمها.
در مورد نحوه شادی کردن فرهاد قائمی هم نظر من اینه که مدل ابراز خوشحالی ش درست و حرفه ای نیست! البته برخی معتقدن اگر ایرادی وجود داشت در مسابقات بین المللی داورها بهش تذکر میدادن، اما به عقیده من این نمیتونه معیار باشه چون اولا با نهایت احترامی که برای والیبالیستامون قائلم باید بگم هم ایشون و هم برخی بازیکنامون گاهی با رفتارهای زننده مثل افراد تازه به دوران رسیده بنظر میرسیدن و خارجی ها هم بد نمیدیدن اینگونه رفتارهای دور از ادب بازیکنای ما رو مردم دنیا ببینن و از روی اونها راجع به ما قضاوت کنن... اگر این مسائل مهم نبود در تورنومنت های مختلف عنوانی بنام با اخلاقترین بازیکن و کاپ اخلاق ایجاد نمیشد! ثانیا؛ اینکه در مسابقات جهانی بهشون ایرا گرفته نشد پس درسته(!) توجیه خوبی نیست! بازیکن که ماشین نیست! درک و احساس داره.. بنابراین وقتی خودش متوجه جو سالن مسابقه و فضای متشنج حاکم بر بازی میشه باید رفتارشو تغییر بده مگر اینکه تصمیم گرفته باشه با روش ناجوانمردانه ای نتیجه بگیره!
البته با همه این حرفها خود من به شخصه فرهاد قائمی رو دوست دارم و بخاطر موفقیت هایی که بهمراه بقیه بچه های تیم ملی برای کشورمون بدست آورد ازش ممنونم و امیدوارم همچنان در تیم ملی بدرخشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
omid
0 # omid 1393-10-27 12:08
این پیروزی رو به تیم پیکان تبریک میگم و مطمئنا لایق اش بوده چون براش تلاش کردن، اما بنظرم دو تیم پیکان و میزان هر دو در یک سطح اند و از نظر فنی حتی میزان تا اندازه ای عملکردش بهتر بوده.. اما در مسابقاتی که بین این دو تیم برگزار میشه تنها یه نکته باعث شکست میزان و پیروزی پیکان هست و اونهم اینه که در لحظات سخت و حساس و زمانی که بازیکنا تحت فشار بازی میکنن میزانی ها کم میارن و پیکان برعکس از لحاظ روحی قوی ظاهر میشه و این مسئله باعث عملکرد بهترشون در مقابل میزان هست که بجز خود بازیکنا برمیگرده به کادر فنی تیمها.
در مورد نحوه شادی کردن فرهاد قائمی هم نظر من اینه که مدل ابراز خوشحالی ش درست و حرفه ای نیست! البته برخی معتقدن اگر ایرادی وجود داشت در مسابقات بین المللی داورها بهش تذکر میدادن، اما به عقیده من این نمیتونه معیار باشه چون اولا با نهایت احترامی که برای والیبالیستامون قائلم باید بگم هم ایشون و هم برخی بازیکنامون گاهی با رفتارهای زننده مثل افراد تازه به دوران رسیده بنظر میرسیدن و خارجی ها هم بد نمیدیدن اینگونه رفتارهای دور از ادب بازیکنای ما رو مردم دنیا ببینن و از روی اونها راجع به ما قضاوت کنن... اگر این مسائل مهم نبود در تورنومنت های مختلف عنوانی بنام با اخلاقترین بازیکن و کاپ اخلاق ایجاد نمیشد! ثانیا؛ اینکه در مسابقات جهانی بهشون ایرا گرفته نشد پس درسته(!) توجیه خوبی نیست! بازیکن که ماشین نیست! درک و احساس داره.. بنابراین وقتی خودش متوجه جو سالن مسابقه و فضای متشنج حاکم بر بازی میشه باید رفتارشو تغییر بده مگر اینکه تصمیم گرفته باشه با روش ناجوانمردانه ای نتیجه بگیره!
البته با همه این حرفها خود من به شخصه فرهاد قائمی رو دوست دارم و بخاطر موفقیت هایی که بهمراه بقیه بچه های تیم ملی برای کشورمون بدست آورد ازش ممنونم و امیدوارم همچنان در تیم ملی بدرخشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
maryam
+3 # maryam 1393-10-26 18:10
میشه راهنماییم کنید؟
دنبال بلیت بازی پیکانم شما میدونید چه جوری میشه بلیت بازیارو تهیه کرد؟اصن خانوما میتونن برن بازیارو ببینن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عیلرضا پور سیف
+3 # عیلرضا پور سیف 1393-10-26 18:15
به نقل از maryam:
میشه راهنماییم کنید؟
دنبال بلیت بازی پیکانم شما میدونید چه جوری میشه بلیت بازیارو تهیه کرد؟اصن خانوما میتونن برن بازیارو ببینن؟

بلیت بازی رو که میشه از خود سالن حجاب خرید جلوی در سالن میفروشن اما ورود خانمها ممنوعه نمی تونین برین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
maryam
0 # maryam 1393-10-26 18:10
میشه راهنماییم کنید؟
دنبال بلیت بازی پیکانم شما میدونید چه جوری میشه بلیت بازیارو تهیه کرد؟اصن خانوما میتونن برن بازیارو ببینن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عیلرضا پور سیف
0 # عیلرضا پور سیف 1393-10-26 18:15
نقل قول:
میشه راهنماییم کنید؟
دنبال بلیت بازی پیکانم شما میدونید چه جوری میشه بلیت بازیارو تهیه کرد؟اصن خانوما میتونن برن بازیارو ببینن؟
بلیت بازی رو که میشه از خود سالن حجاب خرید جلوی در سالن میفروشن اما ورود خانمها ممنوعه نمی تونین برین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Sanaz
+4 # Sanaz 1393-10-26 01:10
عاشق خوشحالی کردن قائمیم
بمب انرژی تیمه خداییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Sanaz
0 # Sanaz 1393-10-26 01:10
عاشق خوشحالی کردن قائمیم
بمب انرژی تیمه خداییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سهیل
+6 # سهیل 1393-10-25 15:05
بابا این حرفا دیگه چیه پیکان با برد دومش واقعا ثابت کرد که هر دو تا بردش بخاطر لیاقت خودشه . قائمی هم فقط داشت ابراز خوشحالی میکرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
+6 # علی 1393-10-27 02:03
هر چی میخواین بگین اما والیبال مثل فوتبال نیست که دوبار به زور میزان رو بردید خوشحال باشید میزان تو هر دو بازی بهتر از پیکان بود اما داور ها خیلی طرفدار پیکان هستن به لحاظ بازیکنی هم میزان چیزی از پیکان کم نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سهیل
0 # سهیل 1393-10-25 15:05
بابا این حرفا دیگه چیه پیکان با برد دومش واقعا ثابت کرد که هر دو تا بردش بخاطر لیاقت خودشه . قائمی هم فقط داشت ابراز خوشحالی میکرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
0 # علی 1393-10-27 02:03
هر چی میخواین بگین اما والیبال مثل فوتبال نیست که دوبار به زور میزان رو بردید خوشحال باشید میزان تو هر دو بازی بهتر از پیکان بود اما داور ها خیلی طرفدار پیکان هستن به لحاظ بازیکنی هم میزان چیزی از پیکان کم نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نسیم
+16 # نسیم 1393-10-25 00:42
دیگه چه شیطنتی ؟ تماشاگرارو تحریک کردن یا وقفه تو بازی ایجاد شد ؟. یا اشیا پرتاب شد ؟کلا طرفدار همه تیم هایی هستم که ملی پوش داره. ولی پذیرفتن شکست گاهی وقتها باعث پیشرفت میشه.
میزان خوب بازی کرد ولی تو امتیازات بالا پیکان قویتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
farhad
-5 # farhad 1393-10-24 21:25
dooste aziz manam bazi baram mohem tare vali bazie pish k kadre fanie pekan ashia partab kardano be esme mizan dar raft va in bazi ham farhad ghaemi hashie sai kard ham reza ghara in ke dg vazeh bood
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نسیم
0 # نسیم 1393-10-25 00:42
دیگه چه شیطنتی ؟ تماشاگرارو تحریک کردن یا وقفه تو بازی ایجاد شد ؟. یا اشیا پرتاب شد ؟کلا طرفدار همه تیم هایی هستم که ملی پوش داره. ولی پذیرفتن شکست گاهی وقتها باعث پیشرفت میشه.
میزان خوب بازی کرد ولی تو امتیازات بالا پیکان قویتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
farhad
0 # farhad 1393-10-24 21:25
dooste aziz manam bazi baram mohem tare vali bazie pish k kadre fanie pekan ashia partab kardano be esme mizan dar raft va in bazi ham farhad ghaemi hashie sai kard ham reza ghara in ke dg vazeh bood
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدرضا ضیاء
-2 # محمدرضا ضیاء 1393-10-24 22:53
میزانو دوست دارم چون تیم شهرمه.. بازی دوم رو ندیدم... اظهار نظر نمیکنم در موردش.... اما بازی اول واقعا حق پیکان نبود ببره...! هر طرفدار منصف پیکانی هم اینو قبول داره... ضمن این که پیکان رو هم دوست دارم... از قدیم دوست داشتم... امیر حسینی مشهدی مونم تو پیکانه :) ایشالا اگر تو نیمه نهایی یا فینال به پیکان خوردیم، بازی همین قدر قشنگ بشه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sweetdreem
+1 # sweetdreem 1393-11-07 13:55
هر دوبازی حق پیکان بود خداوکیلی خیلی خوب بازی کردن
اگ تو بازیه اول گزارشگر میگفت قائمی بدخوشحالی میکنه باید مباشریبازیکن میزانو میگفت ک نگاه میکرد توچشمای بچه های پیکان و خوشحالی میکرد یا دس تکون میداد
پس خواهشاحرف الکی نزنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدرضا ضیاء
0 # محمدرضا ضیاء 1393-10-24 22:53
میزانو دوست دارم چون تیم شهرمه.. بازی دوم رو ندیدم... اظهار نظر نمیکنم در موردش.... اما بازی اول واقعا حق پیکان نبود ببره...! هر طرفدار منصف پیکانی هم اینو قبول داره... ضمن این که پیکان رو هم دوست دارم... از قدیم دوست داشتم... امیر حسینی مشهدی مونم تو پیکانه :) ایشالا اگر تو نیمه نهایی یا فینال به پیکان خوردیم، بازی همین قدر قشنگ بشه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
sweetdreem
0 # sweetdreem 1393-11-07 13:55
هر دوبازی حق پیکان بود خداوکیلی خیلی خوب بازی کردن
اگ تو بازیه اول گزارشگر میگفت قائمی بدخوشحالی میکنه باید مباشریبازیکن میزانو میگفت ک نگاه میکرد توچشمای بچه های پیکان و خوشحالی میکرد یا دس تکون میداد
پس خواهشاحرف الکی نزنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

ghab.gif

از سراسر اینترنت

مطالب ویژه



تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org