والیبال ایران- رضا ابراهیمی، مربی پیش تیم ملی والیبال ایران به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

رضا ابراهمیمیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ رضا ابراهیمی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران که امسال به همراه پیکان تهران به فینال لیگ برتر رسید، هفته گذشته در جریان تمرین این تیم به دلیل ایست قلبی ناگهانی در کما فرو رفت و سطح هوشیاری خود را از دست داد.

 

اما در حالیکه همه ی اعضای خانواده والیبال  و مردم چشم انتظار سلامتی این مربی جوان بودند رضا ابراهیمی دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت و والیبال ایران را در ماتم فرو برد.

 

پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ این ضایعه دردناک را به خانواده ابراهیمی و تمام اعضای بزرگ والیبال ایران تسلیت عرض می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

فاطمه
0 # فاطمه 1394-12-24 12:26
وااای آخه الان...
حیف حیف که مرگ هیچگاه خبری به انسان نمی دهد
به تمامی دوستداران پیکان و خانواده ایشان و بچه های والیبال این غم بزرگ را تسلیت گفته و امیدوارم خداوند به همه ی ما صبر بدهد حیف شد درست در زمان مسابقه
سرنوشت است دیگر ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-12-24 10:57
واقعا نمی دونم چی بگم فقط میگم متاسفم ....
خدا رحمتش کنه ....
بد شانس ترین تیم پیکانه ...
امروز روحیه بچه ها واقعا افتضاحه .... فک کنم پیکان ببازه ...
وای خدا ... یعنی بعضی موقع ها دوس دارم بمیرم و این لحظه ها رو نبینم .... برای شادی روحش صلوات .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین شیرین وند
0 # امین شیرین وند 1394-12-24 10:11
به یاد عزیزانی که شمع وجودشان دیگر پرتو بخش محفل ما نیست و تحمل فقدانشان برای همیشه موجب تالم قلوب ماست ولی یاد و خاطره اشان همواره در دلها زنده و جاودان خواهد ماند

خدا رحمتش کند.و به خانواده ی ابراهیمی صبر دهد.
و امید وارم بازی امروز را پیکانی ها ببرند تا شاید اندک داغی از قلب های ورزشکاران و هواداران این تیم کم شود.
خیلی متاسفم.واقعا ناراحت شدم...حیف ...واقعا حیف...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سامان
0 # سامان 1394-12-24 14:20
خدایی نعش دردست تیمی وانوقت فدراسیون بردتیمی انتخاب میکنه پس ارزش انسانهاچی میشه احساسات شیروندهزارباربه ترازمنطق فدراسیون وکارشناسان است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین شیرین وند
0 # امین شیرین وند 1394-12-24 16:00
شیروند نیستم داداشم.شیرین وند هستم.در ضمن من احساسی نیستم.حرفای خودتون بود همشون.لطفا اینجا بحثو باز نکنید چون جاش نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مسعود
0 # مسعود 1394-12-24 08:53
با سلام به نظر من باید به احترام این مرحوم بازی فینال به وقت دیگری موکول میشد چرا که نه تنها بازیکنان و کادر فنی دو تیم بلکه تماشاگران هم در غم و بهت رفته اند و به لحاظ روحی در بدترین شرایط هستن.روحش شاد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ل.م
0 # ل.م 1394-12-24 08:46
حالشون که داشت بهتر می شد.مگه نمی گن قدرت دعا بیشتر از قدرت داروست.والیبال ما بازم یه داغ بزرگ دید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سرمایه
0 # سرمایه 1394-12-24 00:54
واقعا فاجعه عظیمی بود...خدا رحمتش کنه...بازی فردا چی میشه....روحیه تیم ها در حد صفر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آرش ،  اولین تتلیتی ابرانی
0 # آرش ، اولین تتلیتی ابرانی 1394-12-24 00:37
چرا این سال لعنتی تموم نمیشه . ساله مرگ ورزشکاران ........... هادی نوروزی ، همایون بهزادی ، بیت الله عباسپور ، علی اکبر دارستانی ، رضا ابراهیمی ، ........ آنها که رفتند ، ما مانده ایم . (( و آتش چنان سوخت بال و پرت را ____که حتی ندیدیم خاکسترت را....... کجا می روی ای مسافر؟ درنگی!_____ببر با خودت پاره دیگرت را ))
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-12-24 00:30
خیلی ناراحت شدم.تسلیت میکم به همه پیکانی ها،خانواده والیبال و خانواده محترم ابراهیمی.
خیلی حیف شد!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ارومیه ای
0 # ارومیه ای 1394-12-23 23:43
امیدوارم فرداپیکان روح این پهلوان راشادکند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایران
0 # ایران 1394-12-23 23:58
به نظرشمابازی برگزارمیشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-12-24 00:01
باورش خیلی سخت، خدا رحمتش کنه
به احتمال زیاد بازی لغو میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایران
0 # ایران 1394-12-23 23:40
خدای من...
خدارحمتشون کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org