والیبال ایران: فلامینگوهای ارومی در دیداری خانگی آرمان ورزش را با حساب 3 بر یک مغلوب قدرت خود ساختند.

شهرداری ارومیهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ سالن غدیر ارومیه در هفته هفتم لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، میزبان جدال صدرنشین لیگ برتر با آرمان اردکان که نخستین دوره لیگ برتر خود را تجربه می کند، بود.


تیم اردکان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 مغلوب شد تا تیم شهرداری ارومیه به ششمین پیروزی خود برسد و 19 امتیازی شود.


بیش از چهار هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه این مسابقه را نظاره گر بود و به دلیل اینکه در هفته پنجم لیگ برتر تماشاگر برتر انتخاب شده بودند، هدایایی از سوی سازمان لیگ و هیات والیبال استان آذربایجان غربی در بین آنان توزیع شد.


آرمان تا کنون شش دیدار در لیگ برتر برگزار کرده است که سه برد و سه شکست نتیجه آن بوده است. این تیم هشت امتیازی روز یکشنبه هفته آینده در خانه والیبال تهران و در چارچوب دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر والیبال به مصاف پیکان می رود.


محمدحسن خوشدل نظارت بر این مسابقه را عهده دار بود و محمد شاهمیری و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها  

مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-09-02 09:51
نگفتم که گنبد با بازیکنهایی مثل قائمی و تاجر تیم ضعیفی میشه.گنبد همیشه واسه ما اورمیه ای ها قابل احترام بوده و هست.ولی اورمیه تو اکثر زمبنه های والیبال تونسته خودشو ارتقا بده (برخلاف گنبد)
از نظر استعدادیابی و رده های پایه,بزرگسالان و معرفی بازیکن به تیم ملی,برگزاری مسابقات بین المللی والیبال , امکانات سخت افزاری از قبیل سالن و هتل و... اورمیه الان یکی از شهرهایی که حرف اول رو تو والیبال میزنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اکبر رضائی
0 # علی اکبر رضائی 1394-09-02 13:53
فرمودید ((برخلاف گنبد!!)) از لحاظ استعداد یابی. دوست عزیز رده نوجوانان از نظر بنده پایه محسوب میشه و کاپیتان تیم ملی نوجوانان که قهرمان آسیا و مدال برنز جهانی را درکارنامه خود دارند رسول آقچلیه که گنبدیه و همچنین اسماعیل مسافر. این از زمان حال. اما در گذشته نه چندان دور با سرمربیگری ست کوویچ و 4 بازیکن گنبدی( قائمی، چابکیان، سخاوی، دانشفر) برای اولین بار قهرمان نوجوانان جهان شدیم. در خصوص سالن باید بگم الان سالن گنبد چهار هزار ظرفیت داره که همیشه تا پنج هزار تا هم پر میشه ولی باز هم خیلیا باید پشت در بمونن متاسفانه. چون امکانات نمیدن. سالن قبلی گنبد که واقعا استاندارد نبود. این زمین که الان سالن گنبدو زندن، خیلی بیشتر جا داشت و میتونستن بزرگتر بسازند(ظرفیت شش یا هفت هزار) که نکردن و الان ظرفیت سالن گنبد بعد از ارومیه دومه تو کشور.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اکبر رضائی
0 # علی اکبر رضائی 1394-08-28 17:57
پس اون وقت گنبد چی میشه دوست عزیز؟؟؟؟!!!!!! با این همه بازیکن که اگه یکیشون تو گنبد بازی میکردن شرایط جور دیگه بود. مثل گل سرسبدشون فرهاد قائمی. بعدش میکائیل تاجر. ادریش دانشفر. عبدالحمید چوگان. امین حسن زاده که هر سه تاشون تو تیم شهرداری تبریزن. عبدلله ناظری و ..... خیلیای دیگه. البته این هم بگم که ما تا آخر پشت تیم شهرمون با این همه جوون با استعداد ایستادیم و حمایتش میکنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
yaser07
0 # yaser07 1394-08-27 21:42
به این میگن پرچم بالا با این که تو این بازی بازم شانس نیاوردیم و فیاضی مصدوم شد و فکر سه بازی راحت نباشه علیزاده هم که اینطور ولی بازم بچه ها با غیرت بازی کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
meysam
0 # meysam 1394-08-27 23:01
بیخود پایتخت والیبال آسیا انتخاب نشده ارومیه که! دمتون گرم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اکبر
0 # علی اکبر 1394-08-28 17:47
پس اون وقت گنبد چی میشه دوست عزیز؟؟!!! با این همه بازیکن که اگه یکیشون تو شهر خودشون بازی میکردن جدول این طور نبود. گل سرسبدشون فرهاد قائمی. بعدش میکائیل تاجر. ادریس دانشقر. سلیم چپرلی. بازم بگم. البته بگم تیم شهرم جواهری گنبد با این که خیلی دیر بسته شده ولی با حمایت پرشور هواداراش تاکنون بد نبوده. آره دوست عزیز....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-08-29 14:27
اگه همه بازیکن های گنبد تو یه تیم جمع بشن باز حریف اورمیه نمیشن.
قبول کنید که قدرت اورمیه با بازیکن های بومیش اصلا قابل مقایسه با گنبد یا آمل نیست.
همین الان که تو صدر با اقتدار وایستاده خودش یه دلیل محکمه.
تازه اورمیه بازیکنهای دیگه ای هم داره که تو سایر تیم های لیگ برتری نقش تعیین کننده تو تیمشون دارن.
مثل بهرام فرید تو متین.معین رحیمی تو اردکان.صمد اکبری بندرعباس.دلپسند تو زاهدان و...
از بازیکن های گنبد فقط قائمی و تاجر تو لیگ حرفی واسه گفتن دارن.بقیه رو زیاد نمیشه روشون حساب کرد.همین دانشفر جلوی اورمیه دریافت هاش در حد دسته یک هم نبود.نزدیک 10 -15 تا دریافت افتضاح داشت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اکبر رضائی
0 # علی اکبر رضائی 1394-08-30 16:21
پس شما نتایج تیم هاوش گنبد سال 90 رو که فرهاد قائمی و دانشفر بودن خاطر مبارکتون نیست؟؟!! حالا بحث امکانات گنبد با ارومیه که اصلا قابل قیاس نیست. همه بازیکنای گنبد با دست خالی و بدون کمترین امکانات به اینجا رسیدن. اگه یه ذره از امکانات تیمای دیگه رو داشت......بگذری م که اینا همش سیاسته..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اکبر
0 # علی اکبر 1394-08-28 17:52
پس اون وقت گنبد چی میشه دوست عزیز؟؟؟؟!!!!!! با این همه بازیکن که اگه یکیشون تو گنبد بازی میکردن شرایط جور دیگه بود. مثل گل سرسبدشون فرهاد قائمی. بعدش میکائیل تاجر. ادریش دانشفر. عبدالحمید چوگان. امین حسن زاده که هر سه تاشون تو تیم شهرداری تبریزن. عبدلله ناظری و ..... خیلیای دیگه. البته این هم بگم که ما تا آخر پشت تیم شهرمون با این همه جوون با استعداد ایستادیم و حمایتش میکنیم....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

ghab.gif

از سراسر اینترنت

مطالب ویژه



تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org