والیبال ایران: در لیست اولیه سرمربی تیم ملی برای رقابت های جام جهانی ژاپن خبری از نام فرهاد ظریف و آرمین تشکری نیست.

ظریف و کواچ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ پایان لیگ جهانی برای ایران آغاز استراحت کادرفنی و ملی پوشان بود. حالا کواچ در صربستان میبرد و ستاره های تیم ملی نیز هر کدام در کنار خانواده های خود هستند و این فرصت را مغتنم می شمارند تا با زدودن خستگی هایشان بار دیگر قبراق و سر حال راهی اردو شوند. اردو برای مسابقات بمراتب مهمتری چون جام جهانی که قهرمان و نائب قهرمانش جواز صعود به المپیک 2016 ریو می گیرند و این تمام هدف این روزهای خانواده والیبال ایران است.

 

کواچ 30 تیر به ایران می گردد و ملی پوشان هم دوباره دور هم جمع می شوند برای دستبابی به هدف بزرگی که تاریخ والیبال ایران در آن ناکام بوده است و این نسل طلایی اندیشه ای جز پایان بخشیدن به این حسرت ندارند.

 

گفته می شود سرمربی تیم ملی ایران لیست 25 نفره و اولیه خود را برای حضور در این رقابت ها مشخص کرده و تا این لحظه خبری از نام بازیکنانی چون فرهاد ظریف و آرمین تشکری که تا پیش از لیگ جهانی امسال همیشه جزو ترکیب اصلی کواچ بوده اند نیست و هنوز مشخص نشده که آیا کواچ در لحظات پایانی حاضر به رد کردن نام این دو بازیکن می شود یا خیر! 

 

آرمین تشکری قبل از شروع لیگ جهانی به دلیل مشکلات شخصی اردوی تیم ملی را ترک کرد. این بازیکن که بتازگی صاحب فرزند شده برای بازگشت دوباره به تیم ملی آماده و تنها منتظر دستور کواچ است. فرهاد ظریف نیز در هفته چهارم رقابت های لیگ جهانی به بهانه مصدومیت از لهستان به تهران بازگشت و کواچ مهدی مرندی را جایگزین این بازیکن کرد و تا این لحظه دیگر خبری از نام ظریف در لیست تیم ملی نیست. طبق شنیده ها لیست اولیه کواچ کمترین تغییر ممکن را نسبت به ترکیب انتخابی در رقابت های لیگ جهانی خواهد داشت و کواچ از این نظر حاضر به ریسک و جایگزینی بازیکنان جدید نیست.

 

 همچنین طبق شنیده ها کواچ که اعتقاد کاملی به عملکرد دستیاران خود دارد تا این لحظه تصمیمی بر تغییر دستیاران و یا تقویت نیمکت خود نگرفته و بعید هم به نظر می رسد وی زیر بار چنین کاری برود و این در حالی است که اکثر کارشناسان والیبال ایران از نیمکت فعلی تیم ملی به عنوان یکی از ضعیف ترین نیمکت های تاریخ والیبال کشورمان نام می برند و معتقدند یک مربی کاربلد ایرانی می تواند مکمل کار دستیاران فعلی کواچ باشد.

 

گفتنی است؛ سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد و 12 کشور در این رقابت‌ها در سه مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم های اول و دوم این مسابقات به طور مستقیم راهی المپیک می شوند.

 

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

محسن
-1 # محسن 1394-05-02 23:45
واقعا جای آرمین تشکری خالیه
امیدوارم برگرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن
0 # محسن 1394-05-02 23:45
واقعا جای آرمین تشکری خالیه
امیدوارم برگرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
tata
+4 # tata 1394-04-27 10:45
کواچ هر چقدر هم خوب باشه ولی منطقی رفتار کنیم متوجه میشیم موقع انتخاب جانشین ولاسکو نزدیکترین فرد به ویژگی های ولاسکو و در سطح اون تراز اول اناستازی بود که فدراسیون هم مذاکرات خوبی باهاش داشت و چراغ سبز نشون داده بود اما صرفا به این دلیل قرار داد نبستیم که اناستازی می گفت کادر فنی خودشو میاره که فدراسیون نپذیرفت . الان باید فدراسیون پاسخگوی شرایط دستیار های کواچ باشه که همشون خارجین!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
tata
0 # tata 1394-04-27 10:45
کواچ هر چقدر هم خوب باشه ولی منطقی رفتار کنیم متوجه میشیم موقع انتخاب جانشین ولاسکو نزدیکترین فرد به ویژگی های ولاسکو و در سطح اون تراز اول اناستازی بود که فدراسیون هم مذاکرات خوبی باهاش داشت و چراغ سبز نشون داده بود اما صرفا به این دلیل قرار داد نبستیم که اناستازی می گفت کادر فنی خودشو میاره که فدراسیون نپذیرفت . الان باید فدراسیون پاسخگوی شرایط دستیار های کواچ باشه که همشون خارجین!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ســـــــــــهراب
+2 # ســـــــــــهراب 1394-04-26 04:51
بــــــــــــــ ـــــــــــــــ اید ظریف و تشکری بیان اگه نیان کواچ هم نیاد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ســـــــــــهراب
0 # ســـــــــــهراب 1394-04-26 04:51
بــــــــــــــ ـــــــــــــــ اید ظریف و تشکری بیان اگه نیان کواچ هم نیاد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
+7 # ناصر 1394-04-25 19:35
الان مرندی بهتر از ظریف هستش و ظریف تا بیاد گرم و جفت و جور بشه 4 تا بازی رو باختیم و در این شکی نیست ظریف جزء بهترین های دنیاست. الان دیگه جای ریسک و تغییر نیست و نمیشه بازیکن جدید توی ترکیب گذاشت که اولین بارش باشه توی تیم ملی و جام جهانی بیاد. این تغییرات و ریسک ها باید توی لیگ جهانی میشد که نشد. جام جهانی جای تغییر و ریسک نیست چون مسئله سهمیه المپیک است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ماری
+16 # ماری 1394-04-26 02:35
اقای ظریف احتیاجی با هماهنگ شدن با بچه ها رو نداره و اگه بخواد خیلی هم طول بکشه فوقش 2جلسه است که بخواد هماهنگ بشه.ولی به نظر من باید علیزاده بره و دو تا لیبروی ما آقای ظریف و مرندی باشن.ما واقعا به آقای تشکری احتیاج داریم باید دعوت بشن چون به سرویس نیاز داریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
0 # ناصر 1394-04-25 19:35
الان مرندی بهتر از ظریف هستش و ظریف تا بیاد گرم و جفت و جور بشه 4 تا بازی رو باختیم و در این شکی نیست ظریف جزء بهترین های دنیاست. الان دیگه جای ریسک و تغییر نیست و نمیشه بازیکن جدید توی ترکیب گذاشت که اولین بارش باشه توی تیم ملی و جام جهانی بیاد. این تغییرات و ریسک ها باید توی لیگ جهانی میشد که نشد. جام جهانی جای تغییر و ریسک نیست چون مسئله سهمیه المپیک است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ماری
0 # ماری 1394-04-26 02:35
اقای ظریف احتیاجی با هماهنگ شدن با بچه ها رو نداره و اگه بخواد خیلی هم طول بکشه فوقش 2جلسه است که بخواد هماهنگ بشه.ولی به نظر من باید علیزاده بره و دو تا لیبروی ما آقای ظریف و مرندی باشن.ما واقعا به آقای تشکری احتیاج داریم باید دعوت بشن چون به سرویس نیاز داریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آبين
-12 # آبين 1394-04-25 18:01
عملكرد مرندي بهتر از ظريف و عليزاده بود كاش تشكري به تيم برگرده - با چينشهايي كه كواچ انجام ميده البته با دخالت سعيد معروف و بيرون ماندن بسياري از بازيكنان شايسته از تيم ملي و باند بازي كه در تيم است بعيده اين تيم در جام جهاني نتيجه بگيره - نگاه كنيد به ايتاليا و تصميم فدراسيونش كه بازيكني مثل زايتسف رو كنار گذاشتن مربي بايد برش داشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آبين
0 # آبين 1394-04-25 18:01
عملكرد مرندي بهتر از ظريف و عليزاده بود كاش تشكري به تيم برگرده - با چينشهايي كه كواچ انجام ميده البته با دخالت سعيد معروف و بيرون ماندن بسياري از بازيكنان شايسته از تيم ملي و باند بازي كه در تيم است بعيده اين تيم در جام جهاني نتيجه بگيره - نگاه كنيد به ايتاليا و تصميم فدراسيونش كه بازيكني مثل زايتسف رو كنار گذاشتن مربي بايد برش داشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
+4 # عسل 1394-04-25 17:45
واقعا که !! چرا اسم 25 بازیکن رو ننوشتن تا بفهمیم کیا هستن ؟
کی اسم 14 تا بازیکن اصلی اعلام میشه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-04-25 17:45
واقعا که !! چرا اسم 25 بازیکن رو ننوشتن تا بفهمیم کیا هستن ؟
کی اسم 14 تا بازیکن اصلی اعلام میشه ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد کمی
-17 # احمد کمی 1394-04-25 17:37
هیچ کسی جای فرهاد ظریف را در تیم ملی نخواهد گرفت . به نظر من کواچ از خداشه که ظریف بیاد تیم ملی . ولی نظر ظریف یه چیز دیگه است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+11 # مازیار 1394-04-26 10:18
یادمه سرویسهای آرمین تشکری امیدوار کننده بود............ ....خیلی بازیکن خوبی بود امیدوارم برگردوننش حیفه از دست بدیمش.......... ...آخه چی کم داره از بازی حرفه ای ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد کمی
0 # احمد کمی 1394-04-25 17:37
هیچ کسی جای فرهاد ظریف را در تیم ملی نخواهد گرفت . به نظر من کواچ از خداشه که ظریف بیاد تیم ملی . ولی نظر ظریف یه چیز دیگه است .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-04-26 10:18
یادمه سرویسهای آرمین تشکری امیدوار کننده بود............ ....خیلی بازیکن خوبی بود امیدوارم برگردوننش حیفه از دست بدیمش.......... ...آخه چی کم داره از بازی حرفه ای ؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org