والیبال ایران: لاجوردی پوشان ایتالیا در آخرین دیدار خود از مسابقات جام جهانی 2015، لهستان را با حساب 3 بر یک شکست دادند و سهمیه حضور در المپیک 2016 ریو را بدست آوردند.

عکس والیبالبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران، در حساس ترین بازی روز پایانی جام جهانی والیبال 2015 تیم‌های لهستان، قهرمان جهان و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با حساب 3 بر یک به سود ایتالیا خاتمه یافت.

 

در این بازی شاگردان آنتیگا ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 19 مغلوب یاران زایتسف شدند و تنها توانستند ست دوم را 25 بر 22 پیروز شوند.

 

در پایان این دیدار عثمانی خوان تورنا با کسب 25 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن بازی را به خود اختصاص داد.

عکس والیبال

ایتالیا با این پیروزی توانست سهمیه المپیک 2016 ریو را نیز کسب کند و لهستان برای مشخص شدن وضعیتش باید منتظر نتیجه دیدار آمریکا و آرژانتین باشد.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

omid
+2 # omid 1394-07-01 11:33
سرمربی باهوش و خلاق میتونه شاگردانشو اینقدر سریع آماده کنه که قهرمان جهان رو ببرن... در این فاصله ی چند ماهه اگر کادر فنی جدید برای ایران بیاد قرار نیست از اول والیبال یادِ بازیکنا بده که زمان کم بیاره! والیبالست های ایران از نظر تکنیکی در سطح خوبی هستن، بنابراین سرمربی جدید باید صاحب سبک باشه تا کیفیت همین بازیکنا رو ارتقاء بده و به اندازه ای باهوش و باتجربه باشه که بتونه در شرایط پیچیده از نظر روحی و ذهنی حمایت و آماده شون کنه. اگر دقت کنیم بازیکنای ایتالیا از نظر اخلاقی هم بهتر شده بودن و از حواشی پرهیز میکردن که اینم کار سرمربی خوبشونه، ولی بچه های ما فقط با بازیکنای حریف کُری نمیخونن که! حتی به سرمربی لهستان بخاطر درخواست ویدئو چک بی احترامی میکنن و حالا هم به شکل بدی به سرمربی خودشون..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
+1 # قاسملی 1394-07-01 13:32
هیچ چیزی در تیم عوض نمیشه ...یه مدت که بگذره مردم یادشون میره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
omid
0 # omid 1394-07-01 11:33
سرمربی باهوش و خلاق میتونه شاگردانشو اینقدر سریع آماده کنه که قهرمان جهان رو ببرن... در این فاصله ی چند ماهه اگر کادر فنی جدید برای ایران بیاد قرار نیست از اول والیبال یادِ بازیکنا بده که زمان کم بیاره! والیبالست های ایران از نظر تکنیکی در سطح خوبی هستن، بنابراین سرمربی جدید باید صاحب سبک باشه تا کیفیت همین بازیکنا رو ارتقاء بده و به اندازه ای باهوش و باتجربه باشه که بتونه در شرایط پیچیده از نظر روحی و ذهنی حمایت و آماده شون کنه. اگر دقت کنیم بازیکنای ایتالیا از نظر اخلاقی هم بهتر شده بودن و از حواشی پرهیز میکردن که اینم کار سرمربی خوبشونه، ولی بچه های ما فقط با بازیکنای حریف کُری نمیخونن که! حتی به سرمربی لهستان بخاطر درخواست ویدئو چک بی احترامی میکنن و حالا هم به شکل بدی به سرمربی خودشون..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-07-01 13:32
هیچ چیزی در تیم عوض نمیشه ...یه مدت که بگذره مردم یادشون میره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
+2 # ابراهیم باوندی 1394-07-01 11:11
سلام
از ژاپن و کره جنوبی باختیم حالا به فکر برد ایتالیا هستین؟
زهی خیال باطل آقای رئیس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابراهیم باوندی
0 # ابراهیم باوندی 1394-07-01 11:11
سلام
از ژاپن و کره جنوبی باختیم حالا به فکر برد ایتالیا هستین؟
زهی خیال باطل آقای رئیس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن
+2 # محسن 1394-07-01 11:08
بلنجینی مربی جوان ایتالیا با دعوت مجدد زایتسف وخوانتورنا واقعا خون زیادی به این تیم تزریق کرده....اما ندیدین قیافه کوبیاکا بعد از باخت چطور داشت اشک میریخت...دلم خنک شد... فقط تنها دستاورد بزرگ تیم ملی دراین رقابت هااین بود که بازی بالهستانا 5سته کردن به نوعی انتقام گرفتن ازاین تیم قدرتمند...حالا انتیگا رفته پیش ولاسکو و ازتیم ارژانتین خواسته بازی مقابل امریکا راببرن..حالا باید دید ولاسکویی که درمسابقات قهرمانی جهان سال پیش باشکست امریکا ایرانا به مرحله بعدی رقابت ها رسوند..ایا میتونه باشکست امریکا لهستانا به المپیک برسونه یانه...خیلی ام بعیدنیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن
0 # محسن 1394-07-01 11:08
بلنجینی مربی جوان ایتالیا با دعوت مجدد زایتسف وخوانتورنا واقعا خون زیادی به این تیم تزریق کرده....اما ندیدین قیافه کوبیاکا بعد از باخت چطور داشت اشک میریخت...دلم خنک شد... فقط تنها دستاورد بزرگ تیم ملی دراین رقابت هااین بود که بازی بالهستانا 5سته کردن به نوعی انتقام گرفتن ازاین تیم قدرتمند...حالا انتیگا رفته پیش ولاسکو و ازتیم ارژانتین خواسته بازی مقابل امریکا راببرن..حالا باید دید ولاسکویی که درمسابقات قهرمانی جهان سال پیش باشکست امریکا ایرانا به مرحله بعدی رقابت ها رسوند..ایا میتونه باشکست امریکا لهستانا به المپیک برسونه یانه...خیلی ام بعیدنیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هوادار
+3 # هوادار 1394-07-01 09:31
به این ها می گن بازیکن و به این آقا می گن مربی از کجا آوردشون کجا !!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هوادار
0 # هوادار 1394-07-01 09:31
به این ها می گن بازیکن و به این آقا می گن مربی از کجا آوردشون کجا !!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aras
+4 # aras 1394-07-01 08:47
اینم بگم که به احتمال آمریکا و ایتالیا اگه سهمیه بگیرند باید مدیون ایران باشند که به نوعی با باخت سه بر دو مقابل لهستان گرفتن سهمیه رو برای این دو تیم خیلی آسون کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aras
0 # aras 1394-07-01 08:47
اینم بگم که به احتمال آمریکا و ایتالیا اگه سهمیه بگیرند باید مدیون ایران باشند که به نوعی با باخت سه بر دو مقابل لهستان گرفتن سهمیه رو برای این دو تیم خیلی آسون کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aras
+1 # aras 1394-07-01 08:40
اگه آمریکا آرژانتین رو ببره لهستان اوت(!) میشه و سهمیه نمی گیره.
اینم بگیم که ایران عزیمون جای کانادا نشسته تا چند ساعتی دیگر کانادا با شکست تونس به جای ایران میاد و احتمال اینکه ایران هشتم بشه زیاده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aras
0 # aras 1394-07-01 08:40
اگه آمریکا آرژانتین رو ببره لهستان اوت(!) میشه و سهمیه نمی گیره.
اینم بگیم که ایران عزیمون جای کانادا نشسته تا چند ساعتی دیگر کانادا با شکست تونس به جای ایران میاد و احتمال اینکه ایران هشتم بشه زیاده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org