تیم ملی والیبال ایران در مسابقه با لهستان در تمام بخش های مختلف برای کسب امتیاز، عملکرد ضعیف تری نسبت به حریف کسب کرد.

دیدار ایران و لهستانایران در مسابقه با لهستان 33 امتیاز با اسپک، 6 امتیاز با دفاع روی تور، 18 امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع 57 امتیاز کسب کرد. این در حالی بود که لهستان 44 امتیاز با اسپک، 7 امتیاز با دفاع روی تور، 4 امتیاز با سرویس، 20 امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع 75 امتیاز به دست آورد.

 

در این مسابقه برای ایران 32 دریافت موفق و برای لهستان 30 دریافت موفق ثبت شد.

دیدار ایران و لهستان از منظر آمار

میخائیل کوبیاک کاپیتان لهستان با کسب 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. عبادی پور و قائمی نیز با کسب 8 امتیاز، بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کردند

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

طاطا
0 # طاطا 1396-03-28 19:24
يه نكته اي و در مورد ولاسكو و ساير مربيان بگم ،زماني كه ولاسكو مربي شد نه ليگ جهاني در كار بود نه المپيكي در كار بود و نه مسابقات جهاني كه سرمربي و تيم واليبال محك بخوره بنابراين ولاسكو از صفر شروع كرد و تيم و ساخت و تونست به همه اين مسابقات راه پيدا كنه و در اين بين راه و روش مربيگري تو تيم ايران و ياد گرفت و با زير و بم كار در ايران و بازيكن ايراني آشنا شد ،اما بقيه مربي ها همه از وقتي اومدن ايران در كوران مسابقات بود و سريعا ارزيابي مي شد بدون اينكه اون فرصت بهش داده بشه و حالا كولاكويچ هم اين شرايط و داره اگر دقت كنين كولاكويچ هيچ شناختي از تيم ايران نداره و همه از طريق اكبري و اطرافيان هست و نتيجش ميشه اين ،بنابراين بايد صير كرد تا سال بعد كه كولاكويچ ضمام امور و به ملي در دست بگيره بعد قضاوتش كرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
t.a
0 # t.a 1396-03-28 13:38
اگه غفور مصدومه موسوی مصدومه جرا رفتن مسابقات؟ مگه به زور بردنشون؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آبين
0 # آبين 1396-03-28 10:56
تيم ما براي اينكه اينجور در مقابل تيمهاي بزرگ تحقير نشه به مربيان بزرگ نياز داره كه در مرحله اول بساط بازيكن سالاري رو جمع كنند و دانش هدايت تيم و انتخاب بازيكن رو داشته باشند نه مثل كولاكويچ و پيمان اكبري بشينند و دو ست تمام توپ حراب كردنهاي غفور و عبادي پور رو تماشا كنند و تعويض كردن بلد نباشند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نادر
0 # نادر 1396-03-28 10:03
حیف غفورنیست که بامصدومیت میبرنش بازی که بگند بهترین بازیکن ولاسکوبود تاازارزشهای غفوروولاسکوکم کنند!خیربعدازاس تراحت ورفع مصدومیت این جوان برمیگرده!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
الهام
0 # الهام 1396-03-28 09:51
همه میدونندکه امیرمصدومه ولی مثل محمودی به روی خودش نمیاره این جوان بایداستراحت میکردتابرای اینده مفیدباشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی معینی
0 # علی معینی 1396-03-28 09:07
پیمان اکبری و دوستان (معروف، موسوی، غفور)
با همکاری دوستان در فدراسیون
برای نگهداری خودشان و درامد هایشان
تیم ملی را خاموش کردند.
افرین و سپاس به این همه پیگیری شان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صفورامیرزایی
0 # صفورامیرزایی 1396-03-28 04:15
یه غفور زردو یه مرندی سردو یه موسوی کسل رو دقیقا چی داشتی.باید گل بمالی هووی غلامی.تو اصلا چی بود تو مسعود غلامی.یه سر پرست مفت خور یه فیزیو تراپ بدرد نخور.تیم بدون آنالیزور.میریم فنا با ایگور.داورزنی کجایی دقیقا کجایی ؟؟بیا تا رگاتو بریزم به زمین.یه سرویس ضعیف و اسپک خفیفو دقیقا چی داشتی؟تاسف تاسف تاسف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
mm
0 # mm 1396-03-28 03:42
سلام به همه دوستان.نظر همتون ارزشمند. همه ناراحت هستیم.فکر نمی کنید همیشه دست های پشت پرده گاهی اوقات باعث ضعف روحیه جنگ جویی بازیکنان پیشه. نباید به طرفه قضاوت کرد و همه سن خورو جلو پای بازیکنان انداخت.زمانی که ظریف رو با اون بی رحمی کنار گذاشتند کی جوابگو وچه دستی دربار بود.باری با آمریکا رو دیدید...چهره ها اصلا چهره ی به بازیکن شاداب نبود و چهره ها نشان از به آشفتگی میدادخدامیدونه که چی به سرشون اومده بود که انقدر بی حس وحال بودند.تمرکز در بازی نداشتند.چرا با به سرمربی که باهاشون موفق کار کرده تمدید قرارداد نميشه .چرا همش سرمربی عوض ميشه....
فقط خواهشی که دارم همه به بازیکن حمله نکنند چون اولین ضربه در هر شکست متوجه اوناست. .. هر زمان که برنده میان تمدید تمدید. ....
زمانی که می بازن بهشون میکنیم...از دست های پشت پرده انتقاد کنید ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
دانیال پ
0 # دانیال پ 1396-03-28 02:41
ست سوم درامتیاز22تازه یاد این میافتن که تیم دوم بیادتو زمین، به خدااگر ازست اول شفیعی ونظری افشارو میرزا را میاوردن بازی میگرفتیم،تازه سرمربی ما میخواد پاسور تعویض کنه میترسه،ازطرفی دیگه خود آقای کرده تو گزارش دادش در اومده میگه:آقای کولاکوویچ شناخت نداره مربیان ایرانی آقای اکبری و رضایی که از بازیکنان شناخت دارن به سرمربی در تعویض کمک کنن،بابا دیگه کم مونده ملت از ایران برن برا تیم تعویض های لازمه رو انجام بدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
متعجب
0 # متعجب 1396-03-28 02:35
نمیدونم واقعا چی بگم....
دلم برای موسوی و غفور میسوزه ...کاش میشد فیلم بازی های قبلیشونو نشونشون داد ببینن چجوری بازی میکردن...الان که مصدومن و نمیتونن خوب بازی کنن چرا باید تو ترکیب اصلی باشن آخه اینجوری خودشون هم اعصابشون داغون میشه... به جای اینکه بهشون استراحت بدیم تا برای قهرمانی جهان همان غفور و موسوی در اوج و عالی باشن با خودشون بردنشون لیگ جهانی هم اعصاب ما رو داغون کردن هم روحیشونو له کردن ...آخه چرا واقعا...در ضمن عزیزانی که میگن اگه محمودی بود بهتر بود و از این حرفا بازی الان غفور کاملا شبیه بازی تو اوج محمودیه...سرویس ساده...دفاع شدن پی در پی...نهایتا گرفتن امتیاز با دست دفاع...غفور چون بازیش قبلا خوب بوده الان اینجوری بازی میکنه انتظار نداریم ...وگرنه محمودی همیشه همینجوری بود ... کاش غفور به روز های اوجش برگرده...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
t.a
0 # t.a 1396-03-28 02:24
پول میگرید مفت که بازی نمیکنید یکم باغیرت باشید
نمیخواییم که ببرید لاقل آبرومندانه ببازید
آخه کدوم تیمی امتیاز آورترین بازیکنش فقط ۸ امتیاز میگیره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
0 # علیرضا0511 1396-03-28 02:24
داور زنی دقیقا کجایی??!!!?????
الان داور زنی کیان فوشتون میده...خخخخخ ....اینقدر انتقاد نکنید....همه چی ارومه من چقدر خوشبختم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
0 # علیرضا0511 1396-03-28 02:18
یعنی خدایی بازیکن بهتر از مسعود غلامی تو لیگ نبود میاوردین???!!!!????
ده لامصبا هر چند میخوان به این بازیکنا پول بدین فقط یگین دست از سر تسم ملی بردارن و خداحافظی کننّ
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
0 # کارن 1396-03-28 02:18
خدایا چه کنیم نابود شدم خواب از سرمون پرید.یکی بیاد جوابگو باشه این چه مربیه اقا بهترین بازیکن ما با ۸ امتیاز عبادی پور بوده که فقط ۵ دریافت ناموفق ۴ سرویس ناموفق و ۵ اسپک ناموفق داشته.بعد تعویض نمیشه که حداقل ی ریکاوری بشه بخدا صورتش داد میزد منو حداقل ۲ دقیقه تعویض کنید. مسعود غلامی در ست اول بدون امتیاز تعویض نشد اقا کسی رو نیمکت هست!!!!!!! اقای غفور در دو ست اول بدون حتی یک اسپک سالم بازم تو زمینه ست دوم!!!!!!! موسوی بدون دفاع با اینکه پاسور تبم لهستان قلی خان هم میدونه خیلی از سرعت استفاده نمیکنه .اقای مسعود غلامی در ۶ بازی ۶ امتیاز از اسپک . یعنی اگر خدا میدونه تیم جوانان با عطایی در برابر لهستان قرار میگرفت از این بدتر نمیشد. اقا یکی بیاد حداقل معذرت خواهی کنه از مردم ایران که تحقیر شدن. اقای خوش خبر شما هم فرار نکن تو که میگفتی بچه ها شادابن شما هم هیچ مدیریتی نداری و چند سال که فقط هستی .این چیزا رو هم از ولاسکو داری وگرنه هیچ بلد نبودی وگرنه تو المپیک اینجوری نمیشد تو رژه اگر تو بزرگتر و مدیر بودی .هیچی واقعا نابودمون کردن که خدا ......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد 1991
0 # محمد 1991 1396-03-28 02:14
در کنار همه انتقادات به حقی که میشه اما تر و خشک و با هم نسوزونیم.مهدی مرندی در بخش دریافت سرویس فوق العادس.الان هم مثل همه ی تورنومنت های یکی دو سال گذشته جزو بهترین دریافت کننده های لیگ جهانیه طبق آمار.این موضوع رو تیم های حریف هم آنالیز کردن و سرویس رو رو دستش نمیزنن با اینکه حتی مرندی سعی میکنه فضای بیشتری رو برای دریافت پوشش بده.در توپ گیری هم نمیشه ایرادی بهش گرف چون مدام با حیدری تعویض میشه و با این حال در توپ گیری هم جزو خوبای ماست.ایرادی به مرندی وارد نیست واقعا.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد میلانی
0 # میلاد میلانی 1396-03-28 02:02
با توجه به بازی افتضاح غفور و زخمی شدن اکثر اسپکای قرا، بنظر میاد از بازی بعد اگه مرندی یا حیدری رو بزاریم پشت خط بهتر جواب میگیریم. خاک بر سرتون با این پشت خط زن بردنتون.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آرش***
0 # آرش*** 1396-03-28 01:59
ایران با این برنامه ریزی ای که داره نه تنها تو المپیک2020بلکه تو المپیک3030هم به جایی نمیرسه،فقط خدا میدونه این سرمربی رو از کجا آوردن،آقای داورزنی با اینکه برای والیبال ایران زحمتهای فراوانی کشیدین اما بااین سرمربی ای که برای تیم ملی انتخاب کردین آبروی79میلیون ایرانی رو بردین،اگه واقعاً دوست دار والیبال ایران هستین این سرمربی رو اخراج کنید، چون شک نکنید ایران تو المپیک ژاپن اگه بتونه از گروهش هم صعود کنه شاهکار کرده،که 100درصد از گروهش صعود نمیکنه،تیم ملی والیبال باید کاملاً عوض بشه به جز سه بازیکن(معنوی نژاد،عبادی پور و غفور)همه باید از تیم ملی برن چون دیگه نمیتونن مثل قبل بازی خوبی داشته باشن باید به جوان هایمان مثل بقیه ی تیم ها فرصت بدیم،که اگه این کارها اتفاق نیفته سال بعد هم همین داستان ادامه خواهد داشت،امیدوارم یک مسئول والیبال بدونه که مردم از والیبال کشورشون چی میخوان،ای کاش رادوستین استویچف الآن سرمربی تیم ملی والیبال بود ای کاش........
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
t.a
0 # t.a 1396-03-28 01:57
تیم ما تو این دوره از مسابقات نباخت بلکه تحقیر شد
اگه معنوی نژاد و تشویق هوادارا نبود اون دو تا بازی تهرانم میباختیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلادمحمدیان
0 # میلادمحمدیان 1396-03-28 01:52
بنظرم‌ بهبودی .مهدوی و زرینی و شریفات و بقیه رو برگردونید خخخ.راه نجات تیم ملی تغییر کلی وکلی در کادر فنی.آوردن یک مربی به روز از یک کشوری که صاحب سبک والیبال .نداشتن یک دستیار وحتی مترجم از کشور خودمون.دادن اختیار تام وتام به سرمربی.مرخص کردن بازیکنانی مثل عادل غلامی.مسعود غلامی.مرندی.امی ر غفور.شهرام محمودی .وقتی حس رقابت نباشه بین بازیکنان وبازیکن بدونه پایه ثابته بلانسبت مردم عزبز میگه به درک از مردم من که همیشه هستم جایگزین ندارم.خدای من کولاکوویچ مو نمیزنه با کواچ.جل الخالق.این اخرین یادداشت من بود مگر اینکه کادر فنی حدید بیان.خدافظ والیبال برای همیشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
0 # کارن 1396-03-28 01:51
واقعا چی بگیم فقط داریم نابودی والیبال ایران رو میبینیم وتحقیر میشیم و هیچ کار هم از دستمون بر نمیاد واقعا باعث وباتی این موضوع رو........
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
0 # کارن 1396-03-28 01:49
واقعا چی بکین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
خوی 5
0 # خوی 5 1396-03-28 01:37
جا داره یه خسته نباشید بگیم به تیم ملی سفارشی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی محبی
0 # علی محبی 1396-03-28 02:46
ای مردم فهیم ایران بدونید که همه آقایون فدراسیون نشین دنبال پول و رانت و مقام هستند و این بیچاره کولاکوویچ هیچ کاره است فقط دلار بهش دادن گفتن برو بازیهای تیم ملی رو ببین. فدراسیون نشین ها که دارن از بودجه دولت ارتزاق ..... رو می کنن و بازیکنا هم پول های میلیاردی می گیرن و بنز و بی ام و پورشه میخرن و باهاش تو خیابون مزاحم خواهر مادر شماها میشن خاک بر سر بی غیرتتون. از کشته شدن ملی پوش هایی چون روح اله داداشی و محسن مکتوبیان اصلا ناراحت نشدم چون شماها نمی دونید چه کثافت کاریها که نکردند. یا اون رضا قرا که اعدام شد. ما ایرانی هستیم واغلبا غرور و غیرت داریم داداش. هر کی به ناموس و مال و جانمون نظر چپ داشته باشه روده هاش رو .. میخواد ملی پوش بدنسازی باشه یا فوتبال و والیبال ... من نمی دونم چرا این احمقای بی بی سی و وی او ای و جم و ... نمیان بازیهای فوتبال و والیبال و .. ایران رو هزینه کنن و پخش کنن با این سانسورهای گسترده و کثیف این صدا سیما و جانبداری کارشناسان پاچه خوار بخدا اگه اونها پخش کنن هزار نفر هم دیگه از تلویزیون ایران بازیها رو دنبال نمیکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
0 # رضا 1396-03-28 14:04
باعث تاسفه ی عده رفیق باز سرنوشت ی ملت هفتاد میلیونیو دست گرفتن.از رییس فدراسیون هم که انتظاری نمیشه داشت.جوونا رو بیارید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org