کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز بدترین روز ما از لحاظ سرویس زدن بود.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل صربستان در نشست خبری حاضر شد و گفت: به اعتقاد من بدترین شکست ایران در آزادی بود. ما روی امتیاز این بازی با توجه به خانگی بودن آن حساب کرده بودیم. تیم حریف تیمی بود که نگذاشت آنچه در برنامه‌هایمان بود را به درستی انجام دهیم.

 

 وی ادامه داد: صربستان بسیار منظم و بسیار  با برنامه کار کرد و این کار ما را سخت کرده بود. آن‌ها در بسیاری از دقایق بازی در مسابقه سوار بازی بودند.  معروف افزود: وقتی مقابل یک تیم نتوانیم به خوبی سرویس بزنیم فرصتی برای حمله و استفاده از توپ‌های برگشتی نخواهیم داشت و امروز بدترین روز ما از لحاظ سرویس زدن بود.

 

 کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که هر بازی یک طرفش باخت و یک طرفش برد است. امیدوارم در آینده بتوانیم بهتر کار کنیم و نتایج بهتری را تصاحب کنیم.  معروف در پایان گفت: از همه تماشاگرانی که زحمت کشیدند و تیم را تا دقایق پایانی تشویق کردند تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه حامی ما هستند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

arash ahmadi
0 # arash ahmadi 1396-03-21 13:41
ارسال هر سرویس ساده ای به زمین حریف یعنی هفتاد درصد امتیاز را به حریف هدیه کردن و ایران در مقابل صرب در این بازی هم سرویس خراب کرد و هم سرویس ساده می زد، چرا؟ شما دیگر چرا از شور تماشاگران هل شده بودید؟ درسته؟ ، اگر بنا به خراب کردن سرویس باشد که حریف هم با توجه به شور تماشاگران خونگرم ایرانی سرویسهایی را خراب کرد که از این حریف بعید بوده است و نیز اینکه حریف به زدن سرویس های ساده روی اورده بود به خاطر همان شور تماشاگران دوست داشتنی ولی مطمین به کار دفاع و بازی خود بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی اصغر جمال
0 # علی اصغر جمال 1396-03-21 13:09
در صورتی که امشب تیم از ترکیب مقابل لهستان استفاده کنه موفق تره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
0 # ستاره روشن 1396-03-21 04:30
مشکل فقط سرویس نبود. کلا بهتر بودند. شماها هم خسته بودین. باید زودتر از جوونا استفاده می کرد. به هر حال شکست ما از صربستان یک امر قابل پیش بینی بود. خیـــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــلی تیم خوبیه. ان شاءالله با آرژانتین سه امتیاز رو بگیرین. نیاز داریم به این امتیاز.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
0 # کارن 1396-03-21 03:41
با درود.هیچ ربطی ب یک باریکن و سرویس یک نفر نداره .اقای معروف هم عالی بود.اما کلا تیم تیم نبود واین فقط ربط داره به مربیان تیم وبویژه سرمربی که اصلا نتونتستن بچه ها رو بر گردونن .و ریکاوری کنن و واقعا جای تاسفه .اگر از ذخیره ها استفاده شده بود خیلی بهتر بو از اول ......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Xb
0 # Xb 1396-03-21 01:36
هر بازی یک طرفش برده یک طرفش باخت، اما شما همیشه سه صفر یا سه یک میبازید، و بردهاتونم سه دو هست.
وقتی غفور مصدوم هست، چرا از معنوی نژاد تو اون پست استفاده نمیشه واقعآ؟؟!!!
یا حداقل تو چرخشها که سرویس به موسوی می‌رسید به بیچاره معنوی نژاد میدون می‌داد.
اصلآ کولاکوویچ انگار کاره ای نیست تو تیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
arash ahmadi
0 # arash ahmadi 1396-03-21 13:47
به نقل از Xb:
هر بازی یک طرفش برده یک طرفش باخت، اما شما همیشه سه صفر یا سه یک میبازید، و بردهاتونم سه دو هست.
وقتی غفور مصدوم هست، چرا از معنوی نژاد تو اون پست استفاده نمیشه واقعآ؟؟!!!
یا حداقل تو چرخشها که سرویس به موسوی می‌رسید به بیچاره معنوی نژاد میدون می‌داد.
اصلآ کولاکوویچ انگار کاره ای نیست تو تیم.

درسته انگار سرمربی شایسته تیم ملی والیبال ایران نیست و یا از نظر شخصیتی ضعیف است و این را دور و بری ها خوب درک کرده اند خب تعدادی از مربی ها علاقه به مربی گری در حد تیم ملی دارند و نه باشگاهها و این چیزی است که در انتخاب سرمربی باید ان را متوجه شد و به کار گرفت اناستازی و مربی پیشین برزیل را با پول زیاد می اوردند اینهمه شترها رو در این سالها نمیبینیم این به کجای ان میلیارد دالارها و شمش ها می رسد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
تقی
0 # تقی 1396-03-21 00:45
شکستی دیگر در کارنامه تیم ملی پیکان با سرمربیگری اکبری!.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
0 # علیرضا0511 1396-03-21 00:30
اقای معروف عزیز شمام سنت رفته بالا دیگه انگیزه هم نداری
بهتره خداحافظی کنه
سال افزون و وادی بهتر از شما هستن
خیلی ازتون تعریف میشه مغرور شدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
F.S
0 # F.S 1396-03-21 13:48
اولا شما به ۳۲سال میگی سن بالا؟ دوما هر بازیکن تا زمانی که بهترین باشه میتونه بازی کنه و اصلا ربطی به سن و سال نداره،سوما آقای معروف همیشه بهترین هستن و خواهند بود، از اول که شروع به بازی حرفه ای کردن اونقدر تعریف و تمجید پشت ایشون بوده که الان این تعریف ها عادی شده و هیچ تاثیری روی اون نداره در ضمن این بازی گروهی هست و نه بردش متعلق به یک نفر هست و نه باختش همه ی بازیکنا توی نتیجه تاثیر گذار هستن، ما همیشه طرفدار این تیم هستیم و حمایت میکنیم چه در زمان باخت چه در زمان برد، انشالله بازی مقابل آرژانتین رو خواهیم برد و صعود خواهیم کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجید اسکندری
0 # مجید اسکندری 1396-03-20 23:57
خوب شما چرا نامنظم و بدون برنامه کار کردید؟ خوب بگید ببینیم اشکال کار کجاست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد امینی
0 # احمد امینی 1396-03-20 23:55
دقت رو باید بالا ببرند! موسوی اگر ست دوم اینقدر سرویس خراب نمی کرد می تونستیم ببریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد امینی
0 # احمد امینی 1396-03-20 23:54
چرا از معنوی نژاد استفاده بهتری نمی شه؟ می شد به جای غفور بازی کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رامتین
0 # رامتین 1396-03-21 08:25
غفورکه بهترین بازیکن زمین بودمعنوی نزادبایدجای فرهادقایمی بیادکه فرهادخیی ضعیفهوامیرباوجو دمصدومیت بهترین پشت خط بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
0 # ستاره روشن 1396-03-21 12:49
به نقل از احمد امینی:
چرا از معنوی نژاد استفاده بهتری نمی شه؟ می شد به جای غفور بازی کنه



والله من هم مونده ام که چرا از معنوی نژاد با این همه کارآمدی بموقع استفاده نمی شه؟ من که سر در نمیارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org