والیبال ایران: تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی خود از مسابقات لیگ جهانی 2017 به سختی و با حساب 3 بر 2 از سد بلژیک گذشت.

تیم ملی والیبال ایرانبه گزارش خبرنگار والیبال ایران، تیم ملی کشورمان در اولین دیدار هفته دوم لیگ جهانی در سالن مشهور به دوازده
هزار نفری آزادی که ظرفیت آن تنها حدود 7 هزار صندلی است، به مصاف تیم بلژیک رفت که در پایان 3 بر 2 به برتری رسید.

 

کولاکویچ که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی و در سالن مملو از تماشاگر آزادی تیمش را ارنج کرده بود
سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مصطفی حیدری و
مهدی مرندی را به زمین فرستاد.

 

ایران که بار دیگر ترکیب اصلی خود را کنار هم می دید با سرویس های خوب شروع بسیار خوبی داشت اما
اشتباهات پیاپی مهاجمان ایران برتری را به شاگردان هنن داد. هر چه از بازی می گذشت ساختار دفاعی
ایران منسجم تر شد و دقت مهاجمان نیز افزایش یافت اما باز هم آشفتگی تیمی در امتیازات پایانی و البته
تحریکات مربی پر حنب و جوش بلژیکی ها ست را 25 بر 23 به سود میهمان به پایان برد.

 

همان طور که پیش بینی شده بود ایران برای غلبه بر تیمی همانند بلژیک باید به بهترین شکل سرویس می زد و
این اتفاق در دست دوم بازی رخ داد. سرویس های غلامی در این ست نقطه عطف بازی بود و امان میهمان
پرقدرت را برید. ایران موفق شد با تکیه بر سرویس های عالی و البته جابجایی در پست عبادی پور و قائمی
ست را با برتری به پایان برساند.این ست با امتیاز 25 بر 17 تمام شد.

 

در دست سوم باز هم نقطه قوت ایران سرویس های خوبش بود و این بار قائمی بلای جان میهمان اروپایی شد.
البته در چند مورد اشتباه مهاجمان به خصوص غفور که به دلیل مصدومیت از شرایط آرمانی خودش دور
است اختلاف امتیازی را کاهش می داد اما دفاع های پر قدرت موسوی و سرویس های خوب برتری را برای
ایران حفظ کرد. هنن که سم درو بهترین بازیکنش را بازی نداده بود به ناچار به میدان فرستاد اما عملکرد او
نیز مانع برتری تیم کشورمان نشد و ایران 25 بر 22 به برتری رسید.

 

ست چهارم ست اشتباهات ملی پوشان کشورمان بود که در راس آن امیر غفور حضور داشت. با اینکه از
لحاظ امتیازی برتر از تیم حریف بودیم اما چند اشتباه پیاپی از بازیکنان امتیاز را به راحتی به بلژیکی ها
تقدیم کرد و بازی که می شد با برتری 3 بر یک به سود ایران به پایان برسد به ست پنجم کشیده شد. بلژیک در
این دست از توپ های بلند و کنار آنتن که نقطه قوتش نیز می باشد به خوبی استفاده کرد و 25 بر 23 به
پیروزی رسید.

 

بی شک ست پنجم حساس ترین دست این مسابقه بود. معروف برای اینکه از دفاع بلند حریف عبور کند بیشتر
به کارهای سرعتی روی آورد و موفق هم بود. مهاجمان بلژیک خیلی در حمله موفق نبودند و اکثر توپ ها را به
صورت جای خالی از روی دفاع ما عبور می دادند همین امر فرصت استفاده از توپ های برگشتی را به
ایران داد تا با کسب امتیاز های لازم زمینه ساز پیروزی در روز نخست هفته دوم باشد. ایران ست پنجم را
15 بر  12 به پایان برد و 3 بر 2 از سد این حریف قدرتمند گذشت.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


دیدگاه‌ها  

مهران
0 # مهران 1396-03-20 23:22
بزودى برا همه معلوم خواهد شد كه اين دو سه نفر ستون كه ميفرمائيد ستونهاى بازنده كردن ايران هستن نه پيروزى
موسوى و معروف و شايد غلامى به تنهايى بازيكناى خوبى هستن ولى غرور وحشتناك و خود بزرگ بينى و نفوذشون تو تيم تار و پود تين واليبال ايرانو در هم ميريزه و انگيزه ديگر بازيكنا رو از بين ميبره ، اين يه مسئله روانشناسيه و ربطى به كيفيت بازى يك فرد نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پریا
0 # پریا 1396-03-20 22:44
موسوی تواین بازی هم (باصربستان)تاای نجا دو ست رو تقدیم صربها کرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
KJ
0 # KJ 1396-03-20 15:28
چی شد امیر غفور امیرغفور میکردید شهرام محمودی با وجود مصدومیت خیلی موثر تر بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رومینا
0 # رومینا 1396-03-20 15:05
حالا خوبه همین موسوی تهفه دیروز پنجاه تا امتیازحیاتی روبه باد داد.اگه توبازی لهستان اون و میرزا بودن عمرا نمیبردن،درضمن
اگه هم مافیاباشه اون موسویه موزیه
نه معروف
اونه که دلش نمیخوادکسی ازش بهترباشه و دیده بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
frid
0 # frid 1396-03-20 15:04
یعنی چی ، خوب اگه سعید معروف یا موسوی نباشند ، که سه بر صفر باخته بودیم با ترکیبی که این دو تا نباشند. بابا لهستان روزش نبود ، خوب سرویس پرشی نزد ، دید تمام نفرات ما نیستند ، وا داد ، فکر نمی کرد معنوی نژاد انقدر خوب عمل کنه ، و حتی به بلغارستان هم باختن ، بعد اون پستش دریافت کننده ست ، چه ربطی به سلطان دفاع روی تور دنیا موسوی داره ، یا معروف اصلا با بهترین های دنیا مقایسه ش میکنند ، تیم بدون این دو نفر که فلج میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیامک گلشیری
0 # سیامک گلشیری 1396-03-20 14:55
برنو رزنده میگه بهترین پاسور دنیا معروفه ، تمام دنیا و سرمربی بلژیک هم باز دیشب ازش تعریف کردند ، سید محمد موسوی هم دژ مستحکم دفاع وسط دنیاست ، بعد چطور در نبود این دو نفر تیم قوی میشه؟!!!!!! این چه حرفیه ، سامان فائزی ، مسعود غلامی و عادل غلامی اصلا در حد و اندازه آسیا هم نیستند ، روی هم دیگه نصف سید موسوی کارایی ندارن از هر نظر فنی که بگی ، بعد اینا نباشند تیم قوی میشه ، ستون های اصلی تیم ملی والیبال ایران معروف و موسوی هستند ، در باند بازی و اینا نمی دونم ، اما چیزی که واضحه ، اینه که اگه مهارت فنی ملاک باشه ، لنگ این دو نفر تو پست خودشون تو والیبال ایران وجود نداره. اگرم بازی با لهستان ملاک باشه ، اولا یک بازی بیشتر نبود ، ضمن اینکه درسته معنوی نژاد واقعا توانمنده ، و تاثیر گذار ترین مهره بود . بقیه جدیدها بدرد نمیخورن . اگه اینجوری باشه لهستان هم سه بر دو به بلغارستان درجه دومی باخته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد میلانی
0 # میلاد میلانی 1396-03-20 13:35
همه ی چیزی که باید گفته میشد رو استادای عزیز جناب ترابی، الوندی،بردیا،صا دقی و خانم ها محبی و عابدینی و همینطور سایر دوستان بطور کامل گفتن.درسته که امروز بجز غفور بقیه بازیکنانمون عملکرد خوبی داشتن اما این عملکرد خوب،حاصل دریافتای خوب ما یا به عبارت بهتر، سرویسهای ساده ی بلژیک بود.ولی در هرحال این بلژیک تیمیه که آمریکا و صربستان رو برده و از سه بازی قبلش هفت امتیاز از نه امتیاز ممکن رو گرفته.امیدوارم دریافت کننده های ما امشبم همین عملکرد رو مقابل صربستان که سرویسای خوبی میزنه اجرا کنن. البته تیم ما دیشب در استفاده از توپای برگشتی هم نسبتن عملکرد قابل قبولی رو بخصوص در ست دوم ارائه داد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آبين
0 # آبين 1396-03-20 12:39
بچه ها بازي رو در ست چهارم جدي نگرفتن 3 امتياز مفت رو بعد از امتياز 20 به بلژيك دادند در حاليكه راحت ميتونستن سه امتياز بازي رو بگيرن ضمنا بايد يك جانشين خوب براي شهرام محمودي پيدا بشه تا وقتي غفور پشت سرهم دفاع ميشه جايگزينش بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
+1 # مهران 1396-03-20 08:53
يه مطلبى از ديد همه پنهان است ،
اينطور به نظر ميرسه كه يك مافياى سنتى طلب تو تيم ايران هست كه اجازه تغيير تركيب رو نميده ، مطمئن نيستم ولى احساس ميكنم معروف داره برا تيم تصميم ميگيره و دلش ميخواد بازيكنايى كه دوست داره رو تو ارنج تيم بذاره،
در نبود معروف و موسوى تيم به كلى دگرگون شد و يه تيم قدرتمند شديم ، ولى با بازگشت سعيد معروف برگشتيم به جاى قبلى ، هرچند به دليل ترس يا شايد غرور سعى كردن تلاششون زياد بشه و دوباره خودى نشون بدن ولى اين فقط در ست دوم بود و نتونستن به اين روند ادامه بدن ، اين مافيا با عملكرد نادرست خودش ٣ مربى خوب جهانى رو ناك اوت كرده ، اگه اينطور پيش بره برا سال بعد كولاكويچ هم رفتنيه ، در حالى كه مشكل مربى نيست ، مشكل ما باندبازى و ترجيح دادن مطالبات شخصى به ارزش و اعتبار كلى ايران است،
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد رضا شفیعی
+1 # محمد رضا شفیعی 1396-03-20 02:56
در پاسخ به محمد علی روشنگر ارجمند، باید بگم هیچکی ، شما زحمت کشیدید و رفتید و این حرف کاملا غیر منطقی و غیر اصولی رو شنیدید. من به عنوان یک ایرانی شرمنده م که حتی این موضوع تلخ رو می شنوم. و باعث و بانیش.......... که معلومه از کجا آب میخوره هم کاش یه کم غیرت داشته باشند ، و به خودشون بگن چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!! !!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سبحان الوندی
+4 # سبحان الوندی 1396-03-20 02:48
چه بازی سطح پایینی ، در مورد بازی دوستان توضیح دادن اما به نظر من اگه ایران بخواد تو قهرمانی جهان موفق باشه از الان باید تو بحث سرویس و دریافت متمرکز بشه و هرچی بازیکن جوان و با تجربه که لایق هستند رو دعوت کنه و باهاشون سخت کار کنه ، تو ترکیب فعلی نفراتی مثله رضا قرا ، صالح افزون ، نظری افشار ، سامان فائزی ، مسعود غلامی ، عادل غلامی ، و لیبرو مصطفی حیدری حتما و بی معطلی برای سال بعد خط بخورند ، نفرات جدیدی با تجربه و لایقی مثله تاجر ، عیدی ، تشکری ، رحمان داوودی و لیبرو فرهاد ظریف ( بهترین لیبرو جام بین قاره ای 2013 ) ، و در جوانان نفراتی مثله کریمی ، اسفندیار ، اسمعیل نژاد به این ترکیب موجود اضافه بشند و در لیگ جهانی 2018 مورد آزمون و خطای جدی قرار بگیرند و بهترین ها از بین 17 تا 18 نفر برای لیست ، 14 نفره گلچین بشند تا تیم قدرتمندی داشته باشم ، من مطمئنم حداقل این ترکیب اگه مدال هم نگیره در بدترین حالت به جمع 6 تیم برتر می رسند. ولی با این ترکیب خودشون بی برو برگرد اوت میشیم ، نفراتی که گفتم بهترین پرشی زن ها هستند به جز تشکری ولی خیلی خیلی از این عادل غلامی و فائزی ، و مسعود غلامی سرتره. و سرویس موجی هاش هم حتی بهتره ، سر صف همشون میکائیل تاجر ، بقیه نفرات هم اگه کولاکوویچ نترس باشه که معلومه روز به روز هرچی جلوتر می ریم انگار محتاط تره تا نترس تر. و مثله بلنجیتی رفتار کنه ، خیلی می تونیم ، بهتر از این ها ظاهر شیم.
پشت خط زن فرانسه هم شاید سال بعد برگرده آنتونی روژیه به همون طرز عجیب و غریب زدن سرویس هاش 110 کیلومتر تو المپیک دقیق سرویس زد. منظور اینه که باید بیدار بشه کولاکوویچ ، اگه میخواد مقابله این تیم ها حرفی برای گفتن داشته باشه ، در غیر این صورت درجا می زنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
الهام عابدینی
+5 # الهام عابدینی 1396-03-20 02:14
این پیروزی می تونم بگم اولین پیروزی تیم ملی بود که لذتش فوق العاده پایین بود در لیگ جهانی . بازی که با این تیم باژیک پنج گیمه شد ، مشخص می کنه ، شیره ی جونه والیبال ایران کشیده شده ، با اون سرویس های عجیب و غریب بلژیکی ها.
کلاکوویچ به نظر من ترسو عمل میکنه . مدام قرا رو میاره سرویس ساده بزنه . تیم ملی بخاطر اون افرادی که زحمت کشیدند و رفتند داخل ورزشگاه ، باید خیلی بهتر از اینها بازی می کرد ، و غفوری که مصدومه ، نباید امسال بازی می کرد ، معنوی نژاد هم دریافت کننده ست ، اما بی فایده ست واسه پست پشت خط
وقتی تاجر بود ، نباید از دستش می دادن کادر فنی ، اگه اینجوری بخواد پیش بره ، قهرمانی جهان امکان نداره حتی به جمع 6 تیم صعود کنیم ، بعد حرف از 4 تیم میزنند!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بهزاد ترابی
+1 # بهزاد ترابی 1396-03-20 02:05
بلغارستان هم سه بر دو لهستان رو شکست داده ، و ربطی به این نداره که ترکیب تغییر کنه قوی تر میشیم ، اتفاقا با این بازی فوق العاده سطح پایین اگه ترکیب روز لهستان هم بود احتمال خیلی خیلی زیاد باخته بودیم ، پاس های دقیق و هوشمندانه سعید معروف به عبادی پور اول از همه و دوم قائمی باعث شد بتونیم برنده باشیم ، و سرویس های قائمی ، حضور سید محمد موسوی هم حتی اگه خراب کنه بازم صد برابر بهتر از فائزی و مسعود غلامی و عادل غلامی هستش ، سعید معروف و موسوی گنج والیبال ایران هستند ، فقط باید معنوی نژاد رو بیشتر بهش میدون بدن تو این ترکیب منظورم هست ، چون استعداد لازم رو داره ، بقیه کیفیت پایینی دارند ، رضا قرا که حیف نون
غفور افتضاح بود ، دیگه ورزشگاه مثله سابق پر نمیشه ، دلیلش هم افت والیبال ایران و بعد قیمت بلیط بود. به خاطر باختی که سه بر صفر تو آزادی پارسال به ایتالیا دادیم ، هم خیلی تو این موضوع تاثیر منفی گذاشت ، و برد ضعیف سه بر دو مقابله آرژانتین. و نتایج المپیک ریو.
پایین ترین سطح ممکن والیبال رو امروز از هر دو تیم دیدم ، و کاش تاجر بود ، بازی با صربستان اگه مثله امروز باشیم و بخصوص پشت خط زن غفور که بار حمله باید روی دوش اون باشه اینجوری بازی کنه ، محاله بتونیم جلوی صربستان نفس بکشیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدعلی روشنگر
+1 # محمدعلی روشنگر 1396-03-20 01:32
سلام باداشتن بلیط من وخانمم رابه بارکینگ راه ندادند وگفتند خانم راه نمیدهیم جای تاسف دارد چه کسی باسخگوست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بهاره
0 # بهاره 1396-03-20 14:57
فقط زن و فک و فامیلای عتیقه ی والیبالیستارو راه میدن
کجای کاری؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نسرین
+2 # نسرین 1396-03-20 01:24
خوشحالم که پیروز شدیم و به همه تبریک میگم ، اما من فکر میکنم والیبال ایران اون استخون بندی سابق رو نداره و تضعیف شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم محبی
+5 # مریم محبی 1396-03-20 01:22
خوشبختانه سرعت سرویس عبادی پور بالاتر رفته و قائمی هم خیلی بهتر از سرعت سیروس قبلیش شده ، بیشتر بحث نترس بودنه ، قائمی سرحال باشه و نترسه سرعت سرویس هاش بالاتر میره ، عالی بود امروز تو سرویس ، کولاکوویچ به نظر من محتاطانه عمل می کنه ، تو بحث جسارت بخشیدن به یک بازیکن ، که خیلی بده . غفور اگه همین طوری باشه باید پیه باخت مقابله صربستان رو به تنمون بمالیم ، اینجاست که جای بزرگی چون تاجر خیلی احساس میشه. لهستان هم سه بر دو به بلغارستان باخته ، ایتالیا هم سه بر صفر به آمریکایی که اکثرا نامی هاش نیستند باخته . ایتالیا ، اگه خوان تورنا و زایتسف رو نداشته باشه ، هیچی نیست ، اگه تو بحث سرویس قدرتمند بودیم شکستشون میدادیم ، ولی اونا قوی تر بودند تو سرویس و ما رو شکست دادند. باید برنامه مدونی برای دریافت و سرویس حتما تدوین کنند کادر فنی . بلژیک چرا اینجوری سرویس میزد! فکر نمی کردم اینجوری باشن ، چطور صربستان رو بردن!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صادقی
+5 # صادقی 1396-03-20 01:04
تبریک بابت پیروزی ، اما به نظر من زیاد شیرین و دلچسب نبود ، انگار سطح والیبال ما خیلی افت کرده چرا به این روز افتاده غفور؟!! اینجوری خدانکنه فردا بازی کنه ، چون صربستانه حریف ، ولی کاملا واضحه غفور اصلا و ابدا در سلامتی کامل نیست چه برسه آمادگی ، تاجر می بود لهشون می کردیم ، کاش الا اقل شهرام محمودی بود ، حداقل از رضا قرا خیلی خیلی سرتره . اسمعیل نژاد هم بازم از قرا بهتر بود ، نمی دونم چی تو قرا دیده که دعوتش کرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عبدالله
+5 # عبدالله 1396-03-20 01:03
ایران بازی رو شانسی برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر خان
-2 # امیر خان 1396-03-20 00:57
مردیم تا بردیم
با زبون روزه رفتیم استادیوم ولی گلومون پاره شد. خدا رو خوش نمیاد بازی که براحتی می تونستیم 3 بر 1 ببریم و 3 امتیاز بگیریم رو 2 امتیاز به زور و کمک تماشگرهامون بگیریم. من اهل میدون خراسونم و امشب 4 اعت از کارم زدم چون راننده اسنپ هستم امیدورام فقط یه روز این محتشمیان و افرادی امثال این آقای شهبازی و .. به اسنپ من بخوره... آخه چرا اینقدر تعریف و تمجید الکی. باز هم بگید واسه روحیه دادن هست !!! درسته بلژیک هفته اول خوب کار کرده بود ولی با این بازی که امروز تو استادیوم دیدیم جان مادراتون آیا تیم خیلی خفنی بود که اون گزارشگر ... تلویزیون از فائزی می پرسه ایا حتی فکرش هم می کردید تیم بلژیک رو ببرید !!!! رزالت تا چه حد ؟ مگه بلژیک تیم فرانسه است که تا بحال یکبار هم نتونستیم ببریمشون؟ غفور که واقعا رو اعصاب بود و خیلی خراب کرد من که تو استادیوم حسابی از خجالت امواتش دراومدم. باباجون اگه می گن روزش نیست چرا تعویض نمی شد تیمی که بقول بانک گردشگری کهکشانی هست !! نباید یک ذخیره برای هر پست داشته باشه ؟؟ . موسوی هم که خیلی خراب کرد . مرندی که هرچی اون حاجیه سرویس ساده می زد خراب می کرد. متاسفانه ما هنوز نه لیبرو خوب و نه پشت خط زن خوب مثل کورک گرگه نداریم. مطمئنم اگه بازیهای تهران رو 3 امتیاز کامل در هر بازی نگیریم حذف میشیم و صعود نمیکنیم چون امسال جدول بازیها خیلی عوض شده و الان امتیاز هست که تکلیف تیم های صعود کننده رو مشخص میکنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بردیا
+6 # بردیا 1396-03-20 00:49
با عرض ادب و احترام:
بهترین نمایش بازی از آن قائمی و عبادی پور و هوشمندی سید معروف بود ، واقعا این دو دریافت کننده عالی بازی کردندحضور سید محمد موسوی نیز با وجود مصدومیت در زمین موثر بود ، اما ضعیف ترین نمایش از آن غفور بود که نمیدانم با چه قیمتی از او کار می کشند وقتی مصدوم است ، نه تنها موثر نیست در میدان ، بلکه او را فرسوده تر هم می کنند ، که بسیار غم انگیز است ، او باید امسال استراحت می کرد ، عدم زدن سرویس پرشی توسط او نیز به مصدومیت وی برمیگردد. سید محمد موسوی نیز به همین صورت باید استراحت میکرد . اگر میکائیل تاجر در میدان بود این بازی به علت سرویس های ساده بلژیکی ها که کار را هم راحت تر کرده بود سه بر صفر پیروز میشدیم و در کنارش امین اسماعیل نژاد ، یا اسفندیار
فردا بسیار بازی سنگین تری با صربستان داریم و با دیدنه بازی ایران مقابل بلژیک متوجه شدن که در پست قطر پاسور مشکل داریم ، ضمن اینکه از سرویس پر سرعت بر خلاف بلژیک استفاده می کنند . سرمربی تیم ملی در کوچینک داخل زمین هوشمند است اما به طور کلی و اصطلاحا نترس نیست ، بهتر است از معنوی نژاد هم بیشتر استفاده شود و اگر قرار است بازیکنی برای زدن سرویس به زمین بیاید مانند امشب معنوی نژاد باشد ، یا اگر قائمی داخل زمین نبود ، قائمی وارد میدان شود ، نه اینکه بازیکنی مانند رضا قرا با کمترین و ضعیف ترین کیفیت برای زدن سرویس ساده مدام وارد زمین شود! پاس های معروف برای عبادی پور و قائمی واقعا ستودنی بود چون ارتفاع توپ ها به اندازه میزان توانایی پرش این دو بازیکن بود. اما فردا کار به مراتب سخت و دشوار تر است. در بازی مقابل بلژیک نیز ایران یک امتیاز موفت از دست داد ، از این روست که باید بسیار بهتر بازی کرد ، امیدوارم غفور نیز نمایش خوبی داشته باشد ، چون اگر ناتوان باشد احتمال شکست این تیم بی نهایت سخت است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید جهانی
+10 # جمشید جهانی 1396-03-20 00:44
در کل بازی سطح پایینی داشت. تیم بلژیک کاملا تحت تاثیر جو سالن قرار گرفته بود و ضریب اشتباهات بالایی داشت، همچنین از سرویس های ساده استفاده میکرد که همین باعث شده بوده توپها خیلی راحت به معروف برسد ولی ضعفدر خط حمله و به ویژه بازیکنان قدرتی تیم باعث شدهبود ضریب خطای بازیکنان ایران هم بالا باشد. استفاده مجدد از ترکیب سنتی تیم با کمترین میزان تغییر باعث شده بودبخش بیش از حد معمول فشار روی بازیکنان سرعتی باشد و ضریب اشتباهات این بازیکنان هم بالا باشد. در کل اگر این بازی را ایران جلوی لهستان میکرد قطعا با مشکل مواجه شد. در کل چیزی که باعث شد در بازی لهستان ایران آنطور پیروز شود علاوه بر تغییر برخی بازیکنان تغییر در سبک بازی بود. در آن بازی به نظر من بدون اراده جدی کادر فنی تیم ما تا حدودی رو به بازی در حد و سبک استاندارد جهانی آورد که همین عامل اصلی پیروزی تیم بود ولی امروز مجددا به چرخشی رو به عقب رو به سبک کلیشه ای این چند سال آورد که خوش شانس بودیم بلژیک در لول بالایی بازی نکرد. ترکیب امروز نشان داد کادر فنی گرایشات محفظ کارانه دارد و ترجیح میدهد از سبک و سیاق تکراری استفاده کند تا استفاده از تاکتیکها و بازیکنان جدید. این روند میتونه بازیکنان جوان والیبال کشور رو در سالهای آینده با چالش جدی مواجه کنه. اگر روند فعلی ادامه پیدا کنه و کادر فنی اینطور در برابر تزریق بازیکنان جدید مقاومت کنه خیلی از بازیکنان جوان افت خواهند کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Xb
-2 # Xb 1396-03-20 00:35
اگه میخوایم صعود کنیم نباید امتیاز از دست بدیم، بازی مقابل صربستان سخت تر هست.
با اینکه بردیم و عبادی پور و قائمی و موسوی عالی بودن، اما غفور خیلی افت کرده، اینجوری بازی کنه مقابل دفاع صربستان به مشکل میخوریم. عبادی پور با ۲۰ و موسوی ۱۵ امتیاز امتیاز آورترین بازیکنان بودن، در حالی که عبادی پور کار دریافت و توپگیری رو هم به نحو احسن انجام میده، در حمله باید پشت خط زن خیلی بیشتر از این امتیاز بیاره تا دریافت کننده ها خسته نشن وگرنه چون امروز یک بازی پنج سته داشتن فردا کم میارن.
کاش یا غفور آماده باشه فردا یا از معنوی نژاد تو اون پست استفاده کنن که سرویس هاش هم بهتر از غفور هست الان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ahmadi arash
+5 # ahmadi arash 1396-03-20 00:28
لطف کنین به لیدرهای زمین والیبال سفارش کنین و برسونین که در زمان زدن سرویس حریف با یک ضرب آهنگ صدا در نیارن یعنی اینکه قطع کنن و یهو دوباره گاهی پس از یه ثانیه گاهی بیشتر شروع به ایجاد صدا کنن چون صدا با ضرب آهنگ یکسان برای حریف عادت می شود و نسبت به ان خو می کند و این میشود که برایش تنشی ایجاد نمی کند و نیز اینکه با یه نت صدا در نیارن آهنگ های گوناگون، این موضوع خیلی مهمه و اخر اینکه اگر مربی حریف در مواقع حساس بدون اینکه تایم اوت بگیرد جو را متشنح نمیکرد ایران بازی را سه به یک می برد و این از خصلت این مربی بود مربی ما هم که چون مث خودمون جهان سومی هستش از این شارلاطان بازی که نتیجه دید از بالای اروپای نشین های غربی هستش خبری نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی0511
+9 # علی0511 1396-03-20 00:25
سلام بازی چندان دل چسبی نبود و به زور بردن...شانش اوردن این تیم سرویس هاش پرشی و با سرعت نبود وگرنه الان نتیجه این نبود شک نکیند!!!
مقابل صربستان با اون سرویس ها حرفی برای گفتن نداریم و باخت میدیم بنظرم...
واقعا موندم چرا از معنوی نژاد استفاده نمیشه تا برای جهانی اماده بشه??!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بيت سعيد
+3 # بيت سعيد 1396-03-20 01:24
سلام خدمتتون همه ایرونیا عزیز
تو نو خدا مو مردیم تا این برو بچ بلژیکایی رو شکست دادیم.
کاکا دم همه ایرونی ها گرم که سر افطار دعا کردنو باعث برد تیم شد وگه نه بازم باخته بودیم.
مو با این بازیکنا و مربیای درجه 1 جهان و سرمایه گذاریهای ده ها میلیاردی دولت واس والیبال الان باید جز 4 تا تیم اول دنیا باشیم کاکا.
مهمترین علت عدم پیشرفتمون همین صدا و سیما و برخی کارشناسای پاجه خوارن
وقتی می بازیم یا بد بازی می کنیم یا به زحمت 3 به 2 می بریم . باز میگه این حریف ما که قهرمان جهانه این که خوب قهرمان المپیکه ای یکی که خوب تو دور رفت همه بازیهاش رو برده . این یکیم خو که قدشان آسمون خراشه . این یکی هم که خوب بازیکناش گوشی آیفون سون دارن ....
با این حرفا خو می خوایم پیشرفت کنیم ؟؟؟ اون احمقایی که اینها رو میگن تو نو خدا یه نگاه به تیم فرانسه کنن . فرانسه تا دو سه سال پیش اصلا کسی نمی دونست تیم والیبال داره اما یه یاعلی جانانه گفت و همه تیم های برزیل و ایتالیا و روسیه و لهستان و ... رو زد زمین و اصلا کاری نداشت که اونها قهرمانن و پهلوانن و چه کوفتی هستن.
برای سربلندی آبادان و ایران عزیز تو نو خدا همه بگید یا علی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org